Thursday 6 March 2014

Internship

Assalamualaikum...

It's been five weeks since I do my internship here at Ani Sup Utara. Best memang best intern kat sini sbb x banyak keje.. I can do my thesis. Tapi yang malangnya, saya tak dapat belajar banyak benda berkenaan dengan course saya. So sad... : (

Semua orang kat sini memang baik. All of them dah pangkat makcik dan pakcik.. atok dan nenek dah pun. Hehehe.. Kat sini memang jimat belanja sbb makan minum semua di sediakan. breakfast and lunch makcik-makcik kat sini yang masak. Last week on Friday, Kak Salwa(senior staff) and I was assigned by Encik Andri(manager) and Makcik Ani(owner of Ani Sup Utara) to cook for lunch. we decide to cook Ayam Masak Lemak CIli Api with Ikan Masin Goreng. Diorang semua komen sedap. Alhamdulillah!! menjadi lauk aku masak. Kira lepas la ujian ni kan.. hahaha. : )

Next week, Ezzati and I was assigned by Encik Andri to go to Kuala Pilah following Pakcik Meon and Pakcik wan. Saya ta tahu la apa yang kami akan belajar di sana. I do hope that we will learn something. I do my internship here for about 20 weeks or 4 and a half months. Dari 3 Feb 2014 sampai 20 Jun 2014. 

I feel so free sbb hari-hari tak banyak keje nak buat sampai saya rasa serba salah. Sepanjang hari saya dok online je lah. Haa sempat lagi tulis blog ni. Bole nampak tak macam mana rileks nya saya.. hahaha. 



Rilex brother~


No comments:

Post a Comment